Fijne Kerst van Edeka

Geniet. Huil. Lach. Het is helaas hoe het is in dat rare Duitsland…

Ps. Als jij het nog droog houdt dan weet ik het ook niet meer.

About the author

Ik

View all posts

2 Comments

  • Ik heb wel even gehuild… Dat geef ik eerlijk toe. Verschrikkelijk om te zien dat je alleen op zo’n manier de juiste aandacht krijgt. Echt… Verschrikkelijk.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.